Tuesday, February 24, 2009

Velkommen til min hage

Damer og herrer, jenter og gutter, sorte og hvite, hetrofile og homofile, hivsmittede og sarsinfiserte, slipp alt dere holder i hendene og løp til pc-skjermene! Nå er det endelig duket for åpningen av min fantastiske blogg, Paper Garden.

For den som lurer på hvem jeg er kan jeg fortelle at denne karen er en lystig krabat på 176cm ved navn Jesper Kirkeby Brevik. Et bilde av kjekkasen er å finne på venstre side av dette innlegget. Hvis dere vil vite mer kan jeg henvise til min profil øverst til høyre på bloggens forside, hvor det ligger dype utgreininger om Jesper som individ.

Når det gjelder selve bloggen vil den omhandle litt av alt jeg måtte oppleve og tenke på i denne fantastiske verden full av inntrykk og nye opplevelser. Jeg håper dere vil nyte tittingen like mye som jeg nyter publiseringen.

No comments:

Post a Comment